Αρχείο Μήνα: Μάιος 2015

Μαΐ 15

Εκπαιδευτική επίσκεψη των μαθητών μας στη Βενετία – Μόναχο – Βιέννη

DSC_0239

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η επίσκεψη των μαθητών του σχολείου μας στη Βενετία – Μόναχο και Βιέννη.  Μαθητές και εκπαιδευτικοί είχαν την  δυνατότητα να θαυμάσουν τα αξιοθέατα και μουσεία των παραπάνω πόλεων. Ιδιαίτερα ενθουσιάστηκαν από τo Μουσείο του Μονάχου που αποτελεί το μεγαλύτερο μουσείο Επιστήμης και Τεχνολογίας  το οποίο επιχειρεί ? μέσα από την τεράστια και …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μαΐ 08

Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου

θέατρο2015-2

Η θεατρική ομάδα του σχολείου μας συμμετέχοντας στο μαθητικό φεστιβάλ θεάτρου, παρουσίασε την Τρίτη 5 Μαΐου στη Θεοφάνειο αίθουσα το έργο του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη «Ο αλιβάνιστος». Μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα, όλη η ομάδα κατάφερε να ετοιμάσει μια πολλή όμορφη παράσταση, που απέσπασε το ζεστό χειροκρότημα της κατάμεστης αίθουσας. Πολλά συγχαρητήρια στους μαθητές  αλλά και …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μαΐ 07

Μεγάλη νίκη του μαθητή μας Μυλωνά Κωνσταντίνου

Συγχαρητήρια στον μαθητή της Α΄τάξης Μυλωνά Κωνσταντίνο που κατέκτησε τη δεύτερη θέση στον ακοντισμό στους Πανελλήνιους Μαθητικούς Αγώνες Στίβου 2014-15

Μαΐ 07

Στις τέσσερις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας η ομάδα Βόλεϋ του σχολείου μας

Συγχαρητήρια στην ομάδα βόλεϋ του σχολείου μας για τη συμμετοχή της στο FINAL FOUR που πραγματοποιήθηκε στη Αλεξανδρούπολη από 22-24/04/2015. Στο FINAL FOUR συμμετείχαν οι παρακάτω ομάδες: 1. 1ο ΓΕΛ ΠΡΕΒΕΖΑΣ 2. ΚΟΛΕΓΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 3. ΣΧΟΛΗ ΜΩΡΑΪΤΗ 4. ΛΥΚΕΙΟ ΤΗΣ ΚΩ Η ομάδα βόλεϋ του σχολείου μας πραγματοποίησε μια  εξαιρετική εμφάνιση, δεν μπόρεσε όμως να κατακτήσει …

Συνέχεια ανάγνωσης »

Μαΐ 04

Φύλλο εργασίας στις μεταλλάξεις

DSC_0308

Μαθητές του τμήματος Β3 κατά το σχολικό έτος 2014-2015 στα πλαίσια του μαθήματος ¨Βιολογία Γενικής Παιδείας» στο εργαστήριο πληροφορικής του σχολείου μας με την καθηγήτρια Βιολογίας Μ.Βραχνούλα υλοποίησαν ένα φύλλο εργασίας σχετικό με τις μεταλλάξεις και συμμετείχαν σε ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι σχετικό με την εξέλιξη και τα φυλογενετικά δένδρα. Η δραστηριότητα αυτή αφορά μια πρόταση …

Συνέχεια ανάγνωσης »